maanantai 17. syyskuuta 2012

TÄÄLLÄÄÄÄ!!1

Sori hei nyt kun on jäänyt kirjoittelu vähemmälle, mutta jatkossa koitan  aina päästä kirjottelee! :) Tänään oon ollu kotona vaan ja tylsistynyt...:c tää ilmakin masentaa tosi plajon mua sataa vettä aina välillä ja tuulee tosi plajon ja o luvattu jnt kovaa myrskyy :s Huomenna meillä on koulukuvaukset ei mitenkää erikoista onneks oon miettinyt jo valmiiks kaikki vaatteet (: Huomiselle ei oo mitää erikoista meen talleille varmaan käymään ja sitte illalla oon oskun kanssa :) No tuli edellis päivänä värjättyy hiukset ei näissä kauheesti mitää eroa ookkaa pait´ti ei oo enää juurikasvuu (: Tänään äiti ja iskä tuli hesasta ja äippä toi mulle ihania vaatteita, lupaan ottaa niistä kuvia seuraavaks ;)  Seuraavaks oon ajatellut värjätä mut hiukset tummemmiksi ja sekottaa vaaleeta sinne myös haluun aika vaaleita raitoja sekaan:) Pian saan jo vaihtaa mun napakorun, oon niin kyllästynyt tähän jo :/ Suruakin tällä viikolla on plajon ollut, mun isomummu on tosi huonossa kunnossa eikä enää paljoon jaksa se on sairaalassa ollut jo tosi kauva ja pian se on sit menoa :( käynyt jo hyvästelemässäkin sen, ihan kamalaa...itku siitä aina tulee!! Mutta, nyt mä lähen kauppaan. Heippa!!
LoveJenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti