tiistai 4. syyskuuta 2012

!

Elikkkä mulle on tullut tällässii kymyksii joten vastaan niihin rehellisesti!

-lemppari ruoka: Mäkki (8
-lemppari kengät: Tykkään korkokengistä & converssit!
-lemppari kesävaate:Shortsit ja tuubi toppi
-missä äitis ja isäs on töissä: Äiti Lähihoitaja & Iskä muusikko
-saatko viikko/kuukausirahaa: En, saan ainakun pyydän (nätisti)
-paraskamu: Monia. Mutta Jonna ykköne! :-)
-kuinka monta huonetta teijän talossa on: hmmm...6
-lemppari vaatemerkkii:Peak Performance
-lemppari vaatekauppa:Gina,JC,Only!
-missä maissa oot matkustellu: Egypti,Viro,Ruotsi,Espanja...
-ootko mielestäs kaunis: En kehu itseäni mutta normaali.
-onks sulla sun mielestä hyvä perse?: juu tosi...
-mitä harrastat:En tällä hetkellä mitään koska mulla on rasitusvamma jalassa!
-urheiletko paljon: Joo ainakun pystyn menen lenkille taikka rullaluistelee käyn myös zumbassa.
-kuinka pitkä oot ja mitä painat: 165cm ja painan....
-onks sulla sun mielest hienoi fb-kuvii: en vastaa tähä en koska sitten kysytään että miksi laitan niitä. Ihan ok!
-ootko ihastunu/rakastunu/parisuhtees..Olen rakastunut ja olen parisuhteessa!
-millane känny:Samsung galaxi
-onks oma tietsikka: juu kyllä!
-onks sulla paljon kamuja: Enemmän poikia kaverina mutta on! :-)
-miks pidät blogia: Tykkään kirjotella tänne!
-koska alotit blogin: oisko viimevuonna, mut oon pitäny taukoja!
-mitä odotat tulevaisuudelta: En oo viel miettinyt niin pitkälle...
-Pidätkö itseäsi täydellisenä?: En. Ketään ei oo mun mielestä täydellinen! kaikissa on omia vikojaan.
LoveJenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti