maanantai 3. syyskuuta 2012

Kysely !

1. kehua itseäsi 5 sanalla:
Itseni mielestä oon positiivinen,iloinen,ystävällinen,tuun toimeen kaikkien kanssa ja pidän hiuksistani!
2. Huonot puolesi:
hmm...oon tosi kärsimätön ja otan jotkut asiat todesta
3.Toive ammattisi:
Mulla on kaks ihan erinlaista vaihtoehtoa kampaaja & lähihoitaja
4.Minne haluisit isona muuttaa?:
Porissa varmasti ajattelin asua. Mutta jos ulkomaille saisi niin Lontooseen.
5.Poltatko?:
EN!
6.Seurusteletko?:
Juu.
7.Jos seurustelet niin kenen ja kuinka kauvan olette seurustelleet ja miten kuvailisit häntä?:
Oskari, seuraavaks 3kk. Erittäin ihana ystävällinen sympaattinen rakkain ja tärkein!!
8.Lempi vaatteet?:
Käytän aina erinlaisia vaatteita rakastan yli kaikein kaiken värisiä ja kimaltelivista vaatteita!
9.Millainen perheesi on?
Perheeni on todella rento,positiivinen ja hyvän oloinen!
10.Parhaat kaversi?:
Mulla on paljon kavereita mutta yks kaveri on ehdottomasti Jonna!!
11.Missä tutustuitte Jonnan kanssa ?
Ala-asteella.
12.mopo/skootteri/mopoauto?:
ehdottomasti mopoauto.
13.Mitä pelkäät?:
Ötököitä &Pimeää!
14.Nrj vai Voice ?
Nrj!
15.Mistä pidät?:
Shoppailusta mun kavereista ja tietenki oskarista.
16.Lempi värisi?:
peessi & turkoosi

LoveJenna


2 kommenttia: